Процес пізнання - активний, творчий, діалектичний.
Бібліотека, книга, гра – важливі інструменти у цьому процесі, у керівництві
читання дітей. Цій сфері присвячене наукове дослідження, монографія Долбенко Тетяни
Олексіївни, яка поповнила фонд науково-методичного відділу Львівської обласної
бібліотеки для дітей.
Долбенко, Тетяна Олексіївна. Теоретико-методологічні засади прикладних
досліджень активізації пізнавальної діяльності дітей: Монографія. – К.:
«Видавництво Ліра-К», 2013. – 432 с.
Автор - доктор культурології, професор Київського національного
університету культури і мистецтв, заслужений працівник культури і мистецтв
України, член-кореспондент Міжнародної Академії Інформатизації, член
спеціалізованих Вчених рад по захисту кандидатських і докторських дисертацій
КНУКіМ, очолює наукову школу по дослідженню проблем дитячого читання в Україні.
У дисертації на основі наукового аналізу психологічних, педагогічних, бібліотекознавчих і книгознавчих джерел і методичного узагальнення бібліотечного досвіду визначені теоретичні і практичні аспекти активізації пізнавальної діяльності підлітків у бібліотеках для дітей, роль науково-пізнавальної літератури і бібліотечних ігрових технологій, форм, засобів в цьому процесі. Подано цікавий апробований матеріал, який знайшов практичне
застосування в роботі бібліотек міста Києва.
З авторефератом дисертації та змістом даної наукової роботи можна ознайомитись
тут.
Немає коментарів:
Дописати коментар