3 червня 2022 р.

Всеукраїнський дитячий літературний конкурс «Творчі канікули»

Дорогі друзі! Вшосте Національна бібліотека України для дітей оголошує Всеукраїнський дитячий літературний конкурс «Творчі канікули».

Оголошуючи старт цьогорічного конкурсу, наші колеги змінили одну з номінацій.

Тепер номінація «Так, я люблю Україну» називається «Моя Україна: з вірою у Перемогу!». Натхнення вам, і нехай кожне ваше слово наближає нашу Перемогу!

У Конкурсі беруть участь діти з усіх областей України у 2-х вікових категоріях:

читачі-учні 11-13 років;

читачі-учні 14-18 років.

Конкурс проводиться у 7 номінаціях:

·        «Знайомтеся — це ми!»

·        «Моя Україна: з вірою у Перемогу»

·        «Природа — джерело натхнення та краси»

·        «І в кожному із нас уже живе філософ!»

·        «Моя майбутня професія»

·        «Безмежний світ моєї уяви»

·        «Далі буде? Ні, «далі» — вже є!»

З 1 червня по 10 вересня на обласному рівні триває перший тур конкурсу!

Роботи згідно вимог надсилайте: metod5033@gmail.com або metodyst@lodb.org.ua 

Детально про умови і положення Конкурсу читайте на сайті Національної бібліотеки України для дітей.

Бажаємо перемоги!

Немає коментарів:

Дописати коментар