Під таким слоганом 13-19 грудня цього року триватиме загальнонаціональна акція "Національний тиждень читання", яку ініціює Український інститут книги.
Мета
– залучити до читання аудиторію, яка на
сьогодні читає мало, книжки купує рідко або не купує/не читає взагалі. А також
нагадати всім, що книжка — найкращий подарунок.
Мотивація
для цільової аудиторії: боротьба з цифровою залежністю і погіршенням
когнітивних здібностей; дозвілля, отримання знань, розвиток мислення;
можливість знайти хорошу роботу.
Зі своєї сторони УІК надає комунікаційну підтримку
всього проєкту Акції:
· комунікація зі ЗМІ, зокрема ТБ,
домовленості з лідерами громадської думки, інформаційний супровід в усіх
каналах комунікації УІК;
·
звернення до Асоціації територіальних
громад (підтримка по Україні) та звернення до Міністерства розвитку громад та
територій України;
·
звернення до Асоціації видавців
регіональної преси;
·
підтримка МКІП
Очікування від учасників акції:
поширення інформації про
участь Акції у своїх каналах відповідно до маркетингових планів акцій у період
проведення Національного тижня читання; святкова комунікація. Наприклад, пост у
соцмережах про Національний тиждень читання в айдентиці акції — підтримка,
заклик приєднатися, рекомендація підбірки книжок; читання як життєва стратегія
— з якої книжки почати? читання в цифровому світі: роль, місце, переваги (когнітивні
навички, критичне мислення тощо).
Про айдентику тут
Участь у проєкті
передбачає надання результатів акції (не для розповсюдження, а для внутрішніх
підрахунків ефективності заходів):
— кількість відвідувачів
у бібліотеки та книговидачу за період проведення Акції
Запрошуємо долучитися!
Немає коментарів:
Дописати коментар